17 Temmuz 2012 Salı

Tubalı günüm:)

 İlk keçe denemelerim....

Herkese iyi akşamlar diliyorum!!!
 Dün tubacım, canım dostum bana geldi ve bende kaldı.Nerdeyse sabaha kadar koyuuu bi sohbet ettik bi sohbet ettik ki anlatamam.Yukardakiler gece mahsüllerim...Canım tubam söyledi,anlattı ben denizde uygulamaya çalıştım.Öğretmenim beni kutladı yiihuuu....:D başardım.
Bugün öğlende gittik bana renk renk keçeler aldık bakalım neler çıkartıcam ortaya sabırsızlanıyorum.
TUBACIM İYİKİ VARSIN CANIM ARKADAŞIM!!!!!!!

10 yorum:

  1. çok cici olmuş çantaların canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım desem..süper olmuş desem.bebekliye bayıldım desem :D ellerinize sağlık böyle iyi öğretmeniniz olunca tabki öğrencilerde süper şeyler oluşturuyor ;)

    YanıtlaSil
  3. ilk deneme olarak oldukca basarilisiniz
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. maşallah size nazarlar değmesin, dolu dolu girmişsiniz blog dünyasına, iyi ki geldiniz hoşgeldiniz ;D

    YanıtlaSil
  5. Eksik olma Marifetli cadı:)çok sevimlisin tşk ederim..

    YanıtlaSil

bir mutluluk boncuğu